Tilavaraukset

Metsästysseuran maja

Pattijoen Metsästysseura ry:lle on valmistunut v. 2007 uusi toimitila, jota vuokrataan edullisesti myös seuran ulkopuoliseen käyttöön. Kiinteistöt sijaitsevat Tuomiojan tien varressa Palokankaalla os. Metsästäjäntie 85, jonne etäisyys Pattijoen kylältä on noin 6 kilometriä.

Uudessa metsästysmajassa on kokoontumistilaa 50:lle hengelle. Käytettävissä nykyaikainen keittiötila, jossa on ruokailuvälineet kaikille kokoustilaa käyttäville.  Lisäksi on käytettävissä puulämmitteinen sauna suihkutiloineen. Yöpymistilana on parven yhteinen tila, jossa voi omilla makuualustoilla yöpyä useita henkilöitä. Yöpymiseen tarkoitettuja vuodevaatteita ei ole. Uuden Majan kokoustila soveltuu erinomaisesti pienimuotoisiin perhejuhliin ja kokouksiin.

Vanha metsästysmaja on saneerattu majoituskäyttöön. Vuodevaattein varustettuja vuoteita löytyy seitsemälle henkilölle. Lakanat ja tyynyliinat tuo majoittuja mukanaan.Vanhassa metsästysmajassa on keittiö sekä vessatila. Peseytymismahdollisuus on uuden majan puolella.